Portal klienta - „Moje ubezpieczenie”
Aby sprawdzić swoje ubezpieczenie i zalogować się kliknij przycisk poniżej.
Aby sprawdzić swoje ubezpieczenie i zalogować się kliknij przycisk poniżej.
Aby sprawdzić swoje ubezpieczenie i zalogować się kliknij przycisk poniżej.
– Zarządzaj swoimi umowami w prosty i wygodny sposób
– Szybko i łatwo rozliczaj rachunki i roszczenia
- Odbieraj pocztę online: bezpośrednio, wyraźnie i w sposób przyjazny dla środowiska
FAQ – najczęściej zadawane pytania dotyczące logowania i rejestracji
Jeżeli nie jesteś jeszcze zarejestrowany w grupie klientów „Moje Ubezpieczenia”, przejdź bezpośrednio do strony „Zarejestruj się teraz”. Wystarczy numer ubezpieczenia.
Jest on dołączany do wszelkiej korespondencji związanej z umową i polisą ubezpieczeniową.
Możesz wybrać jedną z dwóch opcji: Lub dokończ rejestrację, korzystając z podanego linku. Lub po prostu przejdź do „Zarejestruj się teraz”. Obydwa działają.
Nazwę użytkownika ustalasz podczas rejestracji. Jeśli nie pamiętasz swojej nazwy użytkownika, skontaktuj się z nami za pośrednictwem czatu lub zadzwoń pod numer 0800 3746 016.
Po prostu poproś o nowe hasło, klikając link „Zapomniałem hasła”.
Na ERGO zawsze możesz liczyć! Odpowiedzi na wszystkie pytania możesz uzyskać za pośrednictwem czatu za pośrednictwem lub dzwoniąc pod numer 0800 3746 016.